expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 23 czerwca 2017

RED PENCIL DRESS

http://www.rosegal.com/red-pencil-dress/shop/?lkid=144692


Współpraca i kontakt ze sklepem ROSEGAL to sama przyjemność.  Rzeczy które  otrzymałam są doskonale wykonane, co świadczy o ich profesjonalizmie. Dotychczas otrzymałam od nich torebkę w pięknym pastelowym różu którą  możecie zobaczyć TUTAJ oraz trapezową spódnicę w haftowany kwiatowy wzór TUTAJ. Ale to nie wszystko bo ROSEGAL w swoim asortymencie ma wiele pięknych sukienek np RED PENCIL DRESS, które idealnie podkreślają figurę kobiety.  Te i inne ciekawe i inspirujące modele znajdziecie na niezastąpionej stronie zagranicznego sklepu ROSEGAL
 
                     DRESS RED                                         LACE DRESS DEEP RED                                  LACE PECIL DRESS                               


                   WINE PENCIL DRESS                                      GRID PRINT DRESS                            RED PENCIL DRESS                               

11 komentarzy :

  1. Śliczne sukienki i podobają mi się aż trzy bardzo, bardzo :) Pierwszy rząd 1 i 3, drugi rząd 2 :) Obłędne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają takie sukeinki , ale niestety nie dla mnie :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie sukienki o numerach 1 sa swietne!

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta druga koronkowa i pierwsza z drugiego zestawu najbardziej przypadły mi do gustu ;) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sukienki, bardzo podoba mi się ten kolor:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne sukienki klikłam w link :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń