piątek, 9 lutego 2018

AKSAMITNA KURTKA BIKER Z DWUSTRONNYM WYKOŃCZENIEM

Witajcie Kochani. Aksamit to efektowny materiał z połyskiem, który dodaje stylizacji szyku. Dodatkowo, jest bardzo miękką i śliską w dotyku tkaniną, którą miło się nosi. Aksamitna kurtka biker z dzisiejszego wpisu posiada piękny kolor w odcieniu przybrudzonego różu, który wręcz uwielbiam. Kurtka jest wykończona od wewnątrz futrzanym misiem, które utrzymuje ciepło. Do stylizacji dobrałam biały golf z lekko rozszerzanymi rękawami, legginsy w kratę oraz białe dodatki w postaci minimalistycznej torebki na łańcuszku (dostępna na ROSEGAL) oraz botki na słupku. Dajcie znać jak podoba wam się dzisiejsze połączenie?

KURTKA - STRADIVARIUS   /  SWETER- TUTAJ 
  LEGGINSY - STRADIVARIUS   TOREBKA - TUTAJ
  BOTKI  - STRADIVARIUS


32 komentarzy

  1. Torebka, kurtka i golf to świetne połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i przede wszystkim ciepła kurteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. THIS OUTFIT IS PERFECT. I DON'T KNOW HOW TO DESCRIBE. NO WORDS NEEDED.

    http://thepinkpetuniaa.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobną kurteczkę i po prostu ją uwielbiam <3
    wspaniale wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie jak zawsze. Świetne spodnie i kurtka. Białe torebki zawsze mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja. Super zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam podobnych spodni męskich z kratą ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się torebeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest ta kurtka,super się komponuje ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna stylizacja😍
    Kurteczka i buty mi się najbardziej podobają 😍☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. ta kurteczka jest przepiękna!<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska jest ta kurteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bosko. Podoba mi się całość . Zostaję i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc nie mogę przekonać się do kurtek z tego materiału, ale w tym cukierkowym kolorze wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna kurtka - ten aksamit i odcień różu bardzo mi się podobają. Super połączyłaś kurtkę z szarymi spodniami. <3
    Pozdrawiam ciepło, Milena 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, bardzo spodobała mi się ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz, piękne też zimowa sceneria za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  18. such a beautifull outfit darling..!! i love this combination,amazing styling,keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny kolor paznokci! Co to? :D jest idealny!
    zestaw świetny :D lubię takie delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lakier hybrydowy z Eclair-nail + top matowy.

      Usuń
  21. Przepięknie wyglądasz! Kurtka i torebka są śliczne :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna stylizacja <3


    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz przepięknie <3
    uwielbiam taką kolorystykę zestawu
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealna ta kurteczka ! Zachwycił mnie i jej kolor i materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna pastelowa stylizacja;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak pięknie wygląda ten śnieg na drzewach! Świetne spodnie. :)

    ~mój blog~

    OdpowiedzUsuń
  27. This post is amazing :) like it!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się całość, kurtka ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cudna kurteczka ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń