wtorek, 30 stycznia 2018

KURTKA W STYLU BIKER Z KOŁNIERZEM Z BARANKA I SZARA BLUZA W KARTĘ

Witajcie Kochani. Skórzane okrycie to niezastąpiony element w damskiej szafie - dlatego w dzisiejszej stylizacji głównym punktem jest ponadczasowa kurtka w stylu biker.  Kurtka charakteryzuje się ozdobnym kołnierzem ze sztucznego baranka, który jest odsuwany. Dzięki temu kurtkę może wykorzystać zarówno w okresie zimowym jak i letni - praktyczność i funkcjonalność to podstawa w dzisiejszych czasach więc warto na to zwrócić uwagę także przy kupowaniu odzieży. Skórzaną kurtkę bardzo łatwo połączyć z innymi rzeczami - tym razem zdecydowałam się na deseń w kratę, który wciąż jest wyjątkowo modny. Szara, luźna bluza z bardzo przyjemnego materiału nadaje stylizacji szczyptę elegancji i swobody, który z kurtką stanowi zgrany duet. Bluzę znajdziecie na ZAFUL. Aby nadać zestawowi odrobinę kolory, zdecydowałam się na minimalistyczną torebkę na łańcuszku w dość soczystym odcieniu różu. Torebka posiada efektowne zapięcie jak i ciekawy motyw skóry węża, który wciąż króluje w świecie mody - dostępna na stronie ROSEGAL.





KURTKA - BERSHKA   /  BLUZA- TUTAJ 
  SPODNIE - BERSHKA TOREBKA - TUTAJ
  BOTKI  - DEEZEE

25 komentarzy

  1. fantastycznie wyglądasz:) genialną masz kurtkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :) Kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za skórą węża nie przepadam, ale model oraz kolor torebki bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka. Piękne połączenie szarości, różu i czerni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice and cool outfit, top jacket ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/01/27/classic-is-eternal/

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladasz obłędnie, bardzo mi się podoba!

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz <3
    świetny zestaw
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna torebka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja! Przepiękna kurtka ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ją kupić, ale jednak chyba nie wpisuje się do końca w mój styl. Za to tobie jest w niej genialnie!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosto, elegancko i przepięknie :)
    a te szpileczki wow :)
    pozdrawiam.
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze bardzo bardzo che ta ramoneske idealna na aktualną aurę:)Świetny zestaw kochana:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie,śliczna torebeczka, wszystko razem wygląda perfekcyjnie.
    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cała stylizacja świetna, ale to torebeczka skradła moje serce ! *.*

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kurtka! Super wygląda w połączeniu z kraciastą bluzą. :)

    Milena, One Cellar Door

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycam się całością i każdym elementem z osobna <3 Kurtka jest bombowa! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kurtka, torebka i buty, no i modelka oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz cudownie 😍
    Zestaw bardzo fajny,elegancki, nieskomplikowany😍
    Też Uwielbiam skorzane kurtki☺
    Obserwuje ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta torebka jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajowe połączenie, ładnie Ci :) Ja cały czas poluję na kożuszek ramoneskowy (ale koniecznie ciepły!). Fajne bluzy sportowo-eleganckie już mam, tylko cały czas brakuje mi klimatowych kurtek, które mogłyby łączyć się z moimi casual bluzami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze świetnie wyglądasz! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Piękne zestawienie <3 Pozdrawiam :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń