expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 29 sierpnia 2017

PRZEGLĄD ASORTYMENTU ROSEGAL



Witajcie Kochani. Mam dzisiaj dla Was dwie propozycje stylizacji z udziałem sukienek z kategorii RETRO DRESSES z sklepu ROSEGAL. Mój wybór padł na kwiecisty wzór, ponieważ dodaje subtelności i wdzięku każdej stylizacji. Jeśli wybieram wzorzysty wzór stroju to decyduje się najczęściej na dodatki w odcieniach bieli, czerni i złota.

Hello dear. Today I have two styling ideas for you with RETRO DRESSES from shop ROSEGAL. My choice fell on flowery pattern because it adds subtlety and grace to any styling. If I choose a patterned outfit, it is usually decided to add shades of white, black and gold.

 

    1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK



  1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK 


Dodatkowo na stronie trwa letnia wyprzedaż 33% taniej, ale dodatkowo możecie użyć kodu: RGEN, który zapewnia wam dodatkowy rabat 10%.

You want some new clothes, why not taking a look over here?  
Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off!
Time for a new outfit!
Surprise code: RGEN


http://www.rosegal.com/promotion-summer-sale-special-364.html?lkid=200488

12 komentarzy :

  1. Ta pierwsza sukienka co wybrałaś cudna . I fajne dodatki dobralas

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta biała torebka to istne cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza sukienka mnie zachwyciła :) Super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te złote szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawy:) Po klikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są bardzo ładne, ale sama bym się w nich zabila :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie bieli i złota (w pierwszej torebce) bardzo szykownie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam świetne rzeczy :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń