expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 18 czerwca 2017

PRZEGLĄD SUKIENEK - ZAFUL


www.zaful.com/s/midi-bodycon-dress/?lkid=51846
Witajcie Kochani. Dzisiaj mam dla was listę przykładowych sukienek, które idealnie podkreślają talie, a jednocześnie także smukłą sylwetkę, biust oraz nogi. Takie propozycje są idealne na randkę, które podkreślą wszystkie nasze kobiece atuty. Więc jeśli chcecie zrobić wyrażenie na swojej drugiej połówce to zapraszam na zapoznanie się z moją krótką listą. Te i inne modele znajdziecie w atrakcyjnych cenach na stronie internetowej ZAFUL



             WINE BODYCON DRESS                                     NECK BODYCON DRESS                           RED BODYCON DRESS                               



             BLACK BODYCON DRESS                                 WHITE BODYCON DRESS                    PINK BODYCON DRESS                               

13 komentarzy :

  1. Ciekawe propozycje. Najbardziej przypadła mi do gustu Black Bodycon Dress, ale wolałabym jakiś jasny odcień.
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sukienki i ciężko byłoby mi się zdecydować na jedną :) Wszystkie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne sukienki, ostatnia najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś śliczne sukienki. :))
    Poklikalam!
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza sukienka i ta wiązana pudrowe to moje faworytki- sama dumnie bym nosiła ajććććć przepiękne są ! <3

    wszystko poklikane :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza jedynka najbardziej mi sie spodobała :) klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobała mi się sukienka neck bodycon dress. Niby prosta, ale ma w sobie coś niezwykłego :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne sukienki wybrałaś;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń