expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 7 czerwca 2017

3 URODZINY ZAFUL




Witajcie Kochani. Dzisiaj przychodzę  do was z postem związanym z stroną Zaful, która wkrótce będzie obchodziła swoje trzecie urodziny. Moja przygoda z tą stroną internetową zaczęła się blisko rok temu, a dokładniej w czasie letnim 2016r. Dzięki współpracy, a także w późniejszym czasie nawiązaniu coraz lepszych  relacji odkryłam bardzo ciekawą markę. Osoba z którą miałam kontakt była zawsze pomocna. Bardzo miło mi się z nią korespondowało i zostało tak to to dziś. Zaful zawsze ma w swoim asortymencie, coś to przykuje moją uwagę. Przez wiele różnych kategorii  mamy ogromny wybór jakościowo dobrych produktów.  Jeśli chodzi o aktualny sezon letni możemy zaopatrzyć się w piękne stroje kąpielowe o żywych kolorach, letnie sukienki, szorty oraz bluzki w ciekawym kroju. Zaful w swojej ofercie zawsze pokazuje nam aktualne trendy np: modne w tym sezonie falbany oraz hafty.  Również fani sportu mają swoją kategorię, w której znajdą się ciekawe zestawy na siłownie. Nie mogę również pominąć akcesoriów w postaci niebanalnych modeli torebek, okularów oraz butów.

Poniżej przedstawiam wam retrospekcje niektórych części garderoby, które stworzyłam wyraz z marką Zaful.

           

BLUZA - TUTAJ
 

KURTKA - TUTAJ 

 
 SWETER - TUTAJ


SPÓDNICA - TUTAJ

Na stronie internetowej sklepu zawsze znajdziecie bardzo atrakcyjne rabaty do wykorzystania przy swoich zamówieniach. Wysyłka jest darmowa powyżej zamówień na 30$ do wszystkich części  świata. Jeżeli martwicie się niedoręczeniem paczki to możecie być spokojni, ponieważ nie ma żadnych problemów z transportem. Szczerze polecam i zachęcam do obejrzenia :)

22 komentarze :

  1. Świetne stylizacje :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Zaful, świetne mają rzeczy :)
    Pomagam - 35,06$, :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubie bardzo od nich ciuszki kupować <3 w każdej rzeczy wygladasz rewelacyjnie!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/wieczorowa-sukienka-w-kolorze-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już dużo pozytywnych opinii o Zaful i chyba w końcu skuszę się na jakieś zakupy :)


    Tutaj spódnica podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje.
    Najbardziej do gustu przypadła mi ta ostatnia.
    Spódnica boska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten sklep, zawsze znajdę tam coś dla siebie.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne masz rzeczy z Zaful, szczególnie ta spodnica mi się podoba *.* Nie miałam jeszcze okazji by zamawiać na tej stronce, ale wieżę że jest całkiem fajna :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizacje mi sie bardzo spodobaly! Szczegolnie ta musztardowa ramoneska! Tez taka chce!

    Pozdrawiam z Kalifornii!

    Paulina | Shenska

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie wygrywa bluza:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaful jest naprawdę fajną firmą, dobrze się z nimi współpracuje. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy maja. Nie znalam tego sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ciuszki! Mi się bardzo podobają ich produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem tu pierwszy raz i strasznie spodobał mi się Twój blog! Jest taki prosty, ale przy okazji bardzo ładny. Obejrzałam parę postów i wszystkie stylizacje przypadły mi do gustu. Super, oby tak dalej! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ah! wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię asortyment tego sklepu, zawsze tam znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bluza jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię przeglądać ich asortyment, zawsze mnie coś zainspiruje! :)

    OdpowiedzUsuń