expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 16 maja 2017

PRZEGLĄD ASORTYMENTU - SAMMYDRESS ORAZ ROSEGAL

Witajcie Kochani. Tym razem przygotowałam dla Was kolejną krótką listę przeglądu asortymentu sklepów SAMMYDRESS oraz ROSEGAL w kolorystyce "BLACK". Ten odcień w połączeniu z elementami takimi jak: romantyczna koronka, efektowne sznurowania czy wiosenny desing kwiatowy nada spektakularnej klasy każdemu zestawowi. Także nie możemy zapomnieć o czarnej klasycznej sukience, która zawsze idealnie sprawdza się na różnych wyjściach. Ich przegląd możecie zrobić na stronie ROSEGAL DRESS BLACK Jestem ciekawa, które elementy propozycji dzisiejszej listy Wam się spodobały ? Czekam na Waszą opinie ;).

             LACE INSERT BLOUSE                                               FLORAL PRINT BLOUSE                                    LACE TOP                               


              FLORAL LEATHER SKIRT                                    A LINE SKIRT                                                PRINT A LINE SKIRT                               



 SWEATER DRESS - BLACK                                  ASYMMETRIC DRESS - BLACK                                 LACE DRESS - BLACK                               

12 komentarzy :

  1. 1 i 3 spódniczka prezentuje się fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czarne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne sukienki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukieneczki skradły mi serce i z checia zostawiam kliki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 z pierwszego rzędu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 mi się najbardziej podoba ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to spódniczka 2 najpiękniejsza!
    Pozdrawiam, Mavselina (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 bluzka jest przepiekna! <3 Musze ja miec!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczki <3! Klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienki są cudowne! Uwielbiam czarne ubrania :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń