expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 7 maja 2017

PRZEGLĄD ASORTYMENTU - ROSEGAL

Witajcie Kochani. Zaraz po bieli moim ulubionym kolorem jest pastelowy róż, który według mnie dodaje kobiecości, subtelności a zarazem podkreśla delikatność i urok każdej kobiety. Dlatego, aby Was zainspirować przygotowałam małą listę w kategorii "PINK CASUAL DRESS" ,w której znajdziecie modele sukienek na każdą okazję. Jeśli nie znacie jeszcze sklepu ROSEGAL to mogę Was zapewnić, że jakość jak i wykonanie asortymentu jest godna uwagi, także śmiało zaglądajcie w Wasze typy sukienek, które wpadły Wam w oko ;).      
                           KLIK                                                                         KLIK                                                                 KLIK                               
                       
                          KLIK                                                                          KLIK                                                                 KLIK                             
                       
              
                          KLIK                                                                          KLIK                                                                 KLIK                               

21 komentarzy :

  1. Wyglądasz przepięknie <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 z pierwszego rzędu jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka w takim delikatnym kolorze jest rzeczywiście dobrą alternatywą dla codziennego stroju :)
    PS. Poklikałam! Jeśli mogę, poproszę o to samo u mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie przepięknie- kolorek idealny na ciepłe dni! :*

    Pozdrawiamy,
    WWW.TWINSLIFE.PL (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ile różu! :o
    Kilka sukienek mnie zaciekawiło. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza i druga sukienka z drugiego rzędu mnie zachwyciła :) Pastelowy róż jest niezwykle uroczy i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są piękne, takie delikatne i kobiece! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Środkowa, z rozszerzanymi rękawami piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga z pierwszego porównania jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. your blog was shared in A Showcase
    let me know!

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 i 3 z pierwszego rzędu najbardziej mi się spodobały :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale przepiękne sukienki!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za różowymi sukienkami ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Great choice!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. So sweet dress my dear
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam różowy kolor, a do tego jeszcze sukienki- jestem w raju! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam pastelowe kolorki! Kochana, chętnie dodaję Twojego bloga do obserwowanych i zostaję na dłużej. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteśmy zachwycone sukienkami z falbankami :)

    OdpowiedzUsuń