expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 16 lutego 2017

SUKIENKA Z OZDOBNĄ STÓJKĄ


Witajcie Kochani. W dzisiejszym wpisie główną rolę odrywa sukienka z ozdobną stójką z zakładkami, która tworzy minimalistyczną falbankę. Nie będę ukrywać - uwielbiam trend związany z falbanami, więc możecie się spodziewać różnych wpisów z ich udziałem. Sukienka posiada prosty i uniwersalny fason, wiosenny kolor i dwie ukryte kieszonki. Krótki kominowy płaszcz w ciepłym odcieniu brązu perfekcyjnie współgra z pudrowym różem dodatkowo tworzy mam pastelowy zestaw. Dodatkowo chciałbym Wam pokazać moje nowe okulary przeciwsłoneczne, w bardzo modnym fasonie. Taki model idealnie sprawdzi się w prawie każdej stylizacji dodając jej charakteru i czyniąc ją niebanalną.



 PŁASZCZ - BERSHKA SUKIENKA - MOHITO
OKULARY - TUTAJ TOREBKA - PAULINA SCHAEDEL
   KOZAKI - RENEE


53 komentarze :

  1. Jaka piękna kolorystyka u ciebie. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zestawienie, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest cudowna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka:) ma świetny kolor:) cała stylizacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny zestaw i świetna figura :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka :)

    http://niemoznamiecwzyciuwszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudownie wygladasz <3
    świetna kolorystyka zestawu
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk jest przeuroczy :) Bardzo ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna torebka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie. Urocza kolorystyka i oczywiście sukienka
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne stylizacja - od A do Z :) A te kozaki! Marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie wyglądasz! Uwielbiam Twoje stylizacje :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wszystko razem współgra! Sukienka i okulary boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacja na wysokim poziomie :)
    mój blog- kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka świetna, ale najbardziej spodobała mi się torebka!♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  16. kozaczki i torebka mi serce skradłyyy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka, pastele Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty zawsze wyglądasz fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kozaczki są boskie <3 całość świetnie wygląda :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja! Sukienka jest naprawdę świetna :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Such a lovely look! It really suits you!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny kolor sukienki
    świetnie wszystko dobrałaś

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja jak zwykle ;) Okulary dodają pazura :) Przepięknie wyszłaś kochana ;* Pozdrawiam :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! Kolorystyka bardzo mi się podoba :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Całość pięknie wygląda, bardzo w moim stylu;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sukienka :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie i dziewczęco. Wiem, że nic nowego nie powiem ale bardzo podoba mi się ta stylizacja (tak jak każda inna, którą pokazujesz) :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna kolorystyka całego zestawu, rewelacyjna sukienka, bardzo lubię takie zabudowane góry bez dekoltu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka bardzo ładnie się prezentuje jak i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się ta stylizacja, głównie dlatego że połączyłaś coś co po prostu uwielbiam - pudrowy róż i długie czarne kozaki. Z tą torebką po prostu niesamowite!
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne połączenie, sukienka nie w moich kolorach ale prezentuje się fajnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka jest mega urocza!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny zestaw :) Masz piękne włosy :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kolorystycznie zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham Twoje stylizacje, są całkowicie w moim stylu. :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniale wyglądasz, cudowna stylizacja! Torebkę chętnie bym Ci zabrała haha :D

    Masz bardzo fajnego bloga, dołączam do obserwowanych i zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam, Ania.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. jak dziewczęco i wiosennie! torebka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękna stylizacja i kolorystyka <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Super stylizacja :) moje ulubione kolory a kozaki wymiatają :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. torebka jest cudowna! pieknie sie prezentujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny outfit :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. I love the bag!!!

    www.andreealowe.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna sukienka :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna sukienka! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialna stylizacja - ja zazwyczaj zimą nie noszę sukienek ;) ale widzac takie cudne stylizacja i jednoczesnie inspiracje dla mnie to chyba zacznę
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  46. You look stunning! Beautiful coat!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie jak zawsze. Cudownie wyglądasz w tych pastelach, dzięki Tobie nawet ja coraz częściej się przekonuje do takich delikatnych zestawień zimą. Lubię twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak cudownie *.*
    Zapraszam do mnie :) http://kochamjesc98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń