expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 7 stycznia 2017

JEANSOWA RAMONESKA - ROSEGAL


Witajcie Kochani, dzisiaj mam dla Was propozycję stylizacji utrzymaną w jeansowym stylu, bo jak wiadomo ten materiał obowiązuje w każdy sezonie. Najchętniej jednak sięgam po jeansy, szorty, koszule i kurtki. Mój wybór padł na modelujące dżinsy z wysoką talią, które doskonale podkreślają atuty figury, a niewielkie przetarcia nadają spodniom modnego akcentu. Drugą częścią zestawu jest również jeansowa krótka ramoneska, a jej atutem jest ściągacz w tali oraz dwie kieszonki na przodzie. Stylizacje w stylu "total denim look" zawsze będą modne niezależnie na jakie elementy garderoby się zdecydujemy. Mam nadzieję, że Was zachęciłam do stworzenia własnej stylizacji w tym stylu.



PŁASZCZ- SKLEP PRV.  RAMONESKA JEANSOWA - TUTAJ
  KOSZULKA - RESERVED  /  SPODNIE - RESERVED  
TOREBKA - PAULINA SCHAEDEL  / BOTKI - DEEZEE

37 komentarzy :

  1. Genialna jest cała stylizacja, ale ramoneska podbiła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka strasznie mi się podoba :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszamy na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny look, wszystko bardzo mi się podoba :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna ramoneska! Bardzo mi się spodobały Twoje stylizacje, zostaje na dłużej! :)

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde ale idealne :O Tak mi się podoba denim w zestwieniu z płaszczami :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię jeansowe rzeczy ;)no i wyglądasz świetnie ale nie będę się potwarzać :D
    kliknięte ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda. Biała torebka nadaje świeżości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramoneska wygląda wspaniale, cały zestaw super dopracowany! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta jeansowa ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaskoczyło mnie połączenie ramoneski i płaszcza, gdyż są to dwa okrycia wierzchnie. Aczkolwiek podoba mi się bardzo w tej ramonesce, że ma ściągacz, wygląda to bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny outfit :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie w każdym calu :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jeansy mają idealny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super to wygląda!

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest ta ramoneska!
    Cala stylizacja na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość wygląda rewelacyjnie! Muszę sobie zakupić taką ramoneske :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądasz, uwielbiam takie denimowe stylizacje. One zawszy wyglądają bardzo stylowo <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem fajna, ale bardziej mnie buty zainteresowały :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Total jeans zawsze na plus. Genialnie ♥
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna stylizacja!
    https://fearlessgirldiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. genialny look, uwielbiam jeans <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja, płaszczyk jest wspaniały <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  26. Super look! Paznokcie boskie :)

    OdpowiedzUsuń