expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 26 grudnia 2016

PRZEGLĄD ASORTYMENTU - ZAFUL

Witajcie Kochani. Świąteczny czas niestety szybko mija i czy chcemy, czy nie chcemy musimy wrócić do swoich obowiązków. Dziś przygotowałam dla Was mały przegląd asortymentu sklepu ZAFUL, który bardzo lubię przede wszystkim za ciekawe propozycje ubrań. Przygotowując listę kierowałam się trendami takimi jak: ozdobne hafty, wiązania, grube sploty oraz kolorowe lub neutralne futra obszyte na kapturach. Dajcie znać co Wam się spodobało? A jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam na instagram sklepu ZAFUL.





  1. KLIK               2. KLIK               3. KLIK
 1. KLIK               2. KLIK               3. KLIK
                                                



   1. KLIK               2. KLIK               3. KLIK


39 komentarzy :

  1. Lubię ten sklep, właśnie czekam na ten zielony sweterk pierwszy w ostatnim rzędzie ;) Poklikane! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ZAFUL- tanie i ładne ciuszki. Ostatni sweterek bardzo przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy, zwlaszcza 3 kurtka, 3 spodniczka i 1 bluza.
    moj blog❄

    OdpowiedzUsuń
  5. ten sweterek błękitny skradł moje serce <3 CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy wybrałaś <3
    klikenłam w pare linków 32,99 26,99 24,49 16,57
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 parka <3
    1 i 3 sweter <3

    games-of-form.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta haftowana spódnica jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy! Najbardziej podoba mi się ta 3 kurtka :)
    Niedawno złożyłam zamówienie w tym sklepie, mają ogromny asortyment! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Parka nr 3 bardzo ładna :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica z wiązaniami boska! klikam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten sklep! Miałam okazję złożyć w nim parę zamówień. Nigdy mnie nie zawiódł. Wybrałaś bardzo ładne ubrania, szczególnie podobają mi się te haftowanymi zdobieniami :)
    Poklikałam :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe rzeczy :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [Blog]

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne parki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  16. WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANA! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne rzeczy, uwielbiam je wszystkie :)
    Dziękuję za obserwację, również obserwuję

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurteczka nr 3 jest bardzo ciekawa. Chciałam coś takiego kupić na tę zimę, ale nie wyszło :D I trzeci sweterek ma genialny kolor <3
    wredna-z-eyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kusi mnie ta parka z naszywkami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie rzeczy bardzo na tak :) Sweterki bardzo chętnie byśmy przygarnęły :D
    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny wybór, właśnie czekam na tą pierwszą parkę :)
    Kliknięte, będę wdzięczna za to samo

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaful ma cudowny asortyment :) Bardzo fajne ciuszki pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  23. Co jak co, ale sklep Zaful uwielbiam i pomimo, że jest to chiński sklep, to rzeczy mają świetnej jakości. :D

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny przegląd asortymentu ;) Wszystkie rzeczy przypadły mi do gustu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne rzeczy! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne są te sweterki ^^ Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi najbardziej wpadły w oko spódniczki. :))
    Poklikane!

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. mają naprawdę świetne rzeczy ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny asortyment ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne rzeczy :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe propozycje :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie przed chwilką przeglądałam sobie ich stronę i od większości rzeczy nie potrafiłam oderwać wzroku! Ty również wybrałaś dużo z moich ulubieńców ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurtki są bardzo w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń