expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 13 lipca 2016

MINT SHORT


Witajcie ;) Pastelowe kolory są uwielbiane przez większość z Nas. Najczęściej jednak decydujemy się  na nie w okresie wiosenno - letnim w postaci dodatków, czy na poszczególnych elementach ubioru Zacznijmy od spodenek, które stały się pomysłem dzisiejszej stylizacji. Do zakupu przekonał mnie przede wszystkim kolor, wzór, efektowne zakładki oraz funkcjonalność w tworzeniu innych propozycji eleganckich lub codziennych. Do tak urokliwego koloru spodenek postanowiłam dobrać pozostałe elementy garderoby, aby powstał pastelowy look. Lubicie takie połączenie, bo ja tak ?



     BLUZKA - MANGO  /  SPODENKI - STRADIVARIUS
  KOPERTÓWKA - RESERVED /  OKULARY - MANGO
  SZPILKI - DEEZEE

28 komentarzy :

  1. pięknie wyglądasz:) a szorty rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znowu nie przepadam za bardzo za pastelami na mej osobie. Jak już się na nie decyduje to tylko w dodatkach. Tak jak np buty:)

    Na kimś zdecydowanie bardziej mi się podobają, tak jak np na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie! :) podoba mi się to połączenie <3
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/07/shein-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te szorty <3 Pięknośc z Ciebie!!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju, naprawdę piękne masz oczy, kiedy zobaczyłam te zdjęcia bez okularów, odsłaniające całą twarz, to tylko pozazdrościć urody :) pomimo tego, że zazwyczaj nie ubieram pastelowych kolorów, to spodenki naprawdę są świetne, chyba zacznę się przekonywać do tego typu rzeczy, pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa ;).

      Usuń
  6. ŚWwietne szorty ;) piękna kolorystyka ;) twoje nogi <3333
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. No za każdym razem nie mogę się na Ciebie napatrzeć masz taką śliczną buzię.. do tego nogi do nieba <3
    ŚLicznie wyglądają te pastele, sama bym mogła je założyć :) Super zestaw!

    Pozdrawiam,
    Patka
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  8. co tam ciuchy, włosy masz piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne spodenki! Mają świetny kolor! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! :)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie dobrana kolorystycznie stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są te szorty ! zaczynam żałować, że ich nie kupiłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie wyglądasz w tej stylizacji. Perfekcyjnie połączyłaś wszystko ze sobą, szortów zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie wyglądasz, a szorty skradły moje serce :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Spodenki są urocze *.*

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne spodenki. Cała stylizacja świetna, idealna na lato.
    pozdrawiam

    retromoderna.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny strój, okulary mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne połaczenie kolorystyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa i ładnie wyglądająca stylizacja ;)


    Zapraszam do mnie :)
    http://patisonkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie Ci w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz świetnie! :)
    Spodenki są cudowne ;*
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie mówię, że z rodziną źle spędza mi się czas, po prostu już mnie to nudzi, że każdy urlop w Polsce spędzam w domu, tylko, że w Polsce :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw super wyglądasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outfit, bardzo fajnie w nim wyglądasz :)
    Pozdrawiam :*
    angelikamichalak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądasz ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń