expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 9 marca 2016

JACKET VOGUE 7

 
Witajcie.  Kurtkę, którą chce Wam dziś zaprezentować w dzisiejszym wpisie kupiłam przed sezonem zimowym. Niestety czas szybko mija dzień za dniem i mamy już marzec, a moja stylizacja z tą kurtką dopiero teraz ujrzała światło dzienne. Jednak nic nie szkodzi, bo jak to się mówi "w marcu jak w garncu" pogodę mamy zmienną, więc postanowiłam to wykorzystać i jeszcze jej nie chować w głąb szafy. O czym piszę? O kurtce, która wywołała bardzo duże zainteresowanie i się nie dziwię, bo jest świetna pod względem: fasonu, który dołem jest asymetryczny, ocieplenia, ozdób, które nadają sportowego charakteru i lekkości w jej noszeniu. Jeśli ktoś jest zainteresowany, można pobuszować w necie np. tutaj lub nabyć taką w wersji wiosennej, taka propozycja już się pojawiła w nowościach nadchodzącej wiosny.




KURTKA - SKLEP PRYWATNY  (RICCA FASHION) / SWETER - H&M / SPODNIE - H&M /
OKULARY - KLIK  /TOREBKA - PAULINA SCHAEDEL / TRAPERY - DEEZEE

23 komentarze :

  1. Cudownie wygladasz , przeiękne buty i okulary <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz, świetna stylizacja :)
    link kliknięty - 2,17$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknęłam ponownie :)

      Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      Z góry dziękuję <3

      Usuń
  3. Cudowna *,*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny strój !;)
    Ps. Mogę prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? Będę wdzięczna;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz fantastycznie;) podoba mi się Twoja kurtka, buty i okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudna stylizacja! a ta poszewka kurtki po prostu mnie rozwaliła - nie sądziłam że poszewka może być taka piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka :) na pewno bym ci ja skradla :) szaleję na punkcie listonoszek :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podszewka kurtki bardzo ładna:D okulary i buty też na plus!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz prześlicznie, trafiłaś z tą stylizacją w mój gust :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super jest ta kurteczka i fajne okulary ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Okulary, buty, torba! Ahh, cuuuudo!
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega stylizacja i zdjęcia :D okulary cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. kurtka świetna, ale timberki - kocham białe, sama mam! cudownie wyglądasz;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurteczka wygląda na mega cieplutką <3

    OdpowiedzUsuń
  18. wow jakie piękne buty <3 świetna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  19. super kurtka, idealna długość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw :) www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń