expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 30 kwietnia 2015

White dress-Pink Jacket


Witam :) W dzisiejszej stylizacji rządzi pudrowy róż z bielą. Takie połączenie jest jak najbardziej wybierane przez mnie, gdyż ostatnimi czasem bardzo polubiłam takie zestawienie. Panująca moda na pikowane kurtki wciąż trwa, mamy do dyspozycji różne kolory, ja natomiast postawiłam na pudrowy róż, a dołączając do tego klasyczną sukienkę z falbaną stanowi pozytywny odbiór. Dla podkreślenia elegancji nieodłącznym elementem są szpilki. Mam nadzieje, że stylizacja przypadnie wam do gustu.










 KURTKA - SKLEP PRYWATNY / SUKIENKA - FASHION LAND / NASZYJNIK - NEW YORKER / OKULARY - RESERVED / TOREBKA - RESERVED / SZPILKI - DEEZEE

8 komentarzy :

  1. szpilki mają świetny kolor

    ~~~~~~~~>
    Zapraszam również na mój blog.
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1/5/15

    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pastele ahhh uwielbiam! zestaw idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka! Całość świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny look ! śliczna sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna stylizacja, taka delikatna i kobieca ;) barwy pastelowe jak najbardziej na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne stylizacje ale bardziej podoba mi się pierwsza. Barwy pastelowe są bardzo ładne
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja<3 Kurtka i oksy wymiatają:)
    http://www.justcleo.pl/2015/09/black-lace-dress-for-date.html

    OdpowiedzUsuń