expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 28 marca 2015

Subtle White

Witam :) Główną tematyką dzisiejszego postu jest biel, która jest jednym z najbardziej uniwersalnych kolorów. Płaszcz w tonacji tego koloru stanowi wręcz idealną bazę w doborze ubrań, czy też dodatków. Utrzymując tonację płaszcza zdecydowałam się również na taki sam kolor dla swetra, który jest bardziej wyrazisty dzięki ozdobom jakie posiada, dzięki temu sweter subtelnie wyróżnia się na tle płaszcza mimo tych samych kolorów. Do tego jasne jeansy z delikatnymi przetarciami oraz czarne wysokie botki, które dodają delikatnej ostrości stylizacji. 









                
  płaszcz - MOHITO
sweter/ spodnie /torebka /botki - H&M

12 komentarzy :

  1. Genialny plaszczyk, masz śliczne włosy!
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, subtelnie i dziewczęco :-) Piękne masz włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk i te długie włosy! <3 super

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna klasyczna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszcz jest cudowny <3

    ____________________________
    minimalist fashion
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz prześlicznie w bieli.. tak delikatnie.
    Płaszczyk piękny tak samo jak i sweterek :)

    Pozdrawiam
    www.viollastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kobieta i piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny ten płaszczyk! Sama sie nad nim zastanawiałam, a jednak w końcu kupiłam pudrowy - jeśli chcesz to zobacz u mnie na blogu :) A poza tym, super, że znalazłam kogoś z Rzeszowa. Zostaję tu na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewelina Kaźmierczak12/4/15

    Nie mogę się na Ciebie napatrzeć w tej stylizacji! W ogóle jest ciężko oderwać od Ciebie wzrok :) prezentujesz się rewelacyjnie :)

    CCC Online

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja i cudne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń