expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 14 grudnia 2014

Oversize Coat

Witam. Stylizacja na dziś jest w kolorystce klasycznej tj. bieli, czerni i szarości. Kolejna moja propozycja okrycia zimowego to płaszcz typu "oversize", lubię go lecz zdecydowanie wybieram go na cieplejsze zimowe dni. Do typu i długości płaszcza wybrałam spódnice, która kończy się falbaną co daje nam uroczy efekt. Nie odbiegając od koloru spódnicy zdecydowałam się na biały teksturowy sweter, podtrzymując ten akcent dołączyłam również idealnie kontrastującą do stylizacji torebkę, oraz klasyczne zamszowe botki na słupku ozdobione klamrą w kolorze złota.   
    

płaszcz / coat - ALLEGRO
sweter / sweater - MANGO
spódnica / skirt - CHOIES
naszyjnik / necklace - STRADIVARIUS
torebka / bag - H&M
botki / boots - ELILU


21 komentarzy :

  1. sliczna spodniczka!+
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/people-always-leave.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie kochana !

    Pozdrawiamy gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :)
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15/12/14

    Ciekawa stylizacja spódniczka jest przepiękna, muszę sobie taką samą sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny zestaw! ah <3
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka piekna! max!
    wez udzial w najlepszym konkursie swiatecznym na moim blogu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow super! piękne masz włosy!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudowne włosy !
    piękna stylizacja :)


    Zapraszam do wspólnej obserwacji,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne botki, zakochałam się w nich<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się płaszyczy, ale nie na ostatnim zdjęciu, na którym rzucają mi się w oczy brudne betonowe schody. :D pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz;), zdjęcia były robione po deszczu i dlatego tak wyglądają schody

      Usuń
  11. Lovely post! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Instagram!
    Do it and let me know! xx

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna stylizacja ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja! Ja również obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ułaa, piękny płaszczyk, piękne buty <3 Klasycznie, idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post, zapraszam do mnie! http://fashionbypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! świetnie wyglądasz! Cała stylizacja bardzo przemyślana - wszystko się ze sobą idealnie komponuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz świetne włosy! :)
    Piękna stylizacja, najbardziej spodobał mi się płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń