expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 10 listopada 2014

Blachett Pink

Witam, ostatnio do moich ulubionych bluz dołączyła bluza z sklepu Mango. Wykonana jest z żakardowej tkaniny ze wzorem w trójkątyWybrałam ją głównie dlatego, że zachwycił mnie jej intensywny kolor oraz to, że mam wiele pomysłów na stylizacje z jej udziałem. W dzisiejszym secie postawiłam na jeden wyróżniający się akcent czyli na róż bluzy, pozostałe elementy stylizacji utrzymują kolorystykę czerni. 











                 

bluza / blouse - Mango 
spodnie / pants - H&M
naszyjnik / necklace- Stradivarius 
kurtka / jacket - Stradivarius
botki / boots -H&M
                                                                                    

8 komentarzy :

  1. świetne połączenie !

    ________________________________________
    fashion stylizacja w hot kolorach na ten sezon
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluza ;) mam całkiem podobną z tym że bialą. Ale wlosów to ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluza :) Bardzo ładny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna gra faktur i kontrastów, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17/11/14

    Świetna bluza, uwielbiam taki kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful sweater!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń