expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 21 października 2014

Me Black & Floral Dream

Witam ;) około dwa tygodnie temu trafiłam w sklepie H&M na czarne woskowane spodnie, mino połysku woskowego są matowe co mnie jeszcze bardziej zachęciło do zakupu. Zestawiłam ją z luźną koszulką z printem kwiatowym, czarną ramoneską oraz białymi zamszowymi czółenkami. Połączenie jest proste, lecz idealnie kontrastujące z całością. 











koszulka/T-shirt - Reserved
spodnie/pants - H&M
szpilki/hells - Reserved
okulary/sunglsses - Reserved
bransoletki / bracelets  - H&M

3 komentarze :

  1. podobają mi się woskowane matowe spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy27/10/14

    Wystrzałowy zestaw, piękna pastelowa koszulka oraz zamszowe szpileczki widziałam je również w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń