expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 22 września 2014

Jacquard Skirt

Witam ;) Dzisiejszy zestaw zaaranżowany jest na ,co dzień jak i na inne okazje.  Bardzo lubię łączyć różne typy spódnic z bluzkami czy T-shirtami. Dlatego nie zastanawiając się, szybko sięgnęłam po spódnicę, która wywarła na mnie zachwyt jakiś czas temu. Widzę w niej same plusy pod katem koloru, żakardowego  materiału, dużego na całej długości plisa i do tego dwie boczne kieszonki. Połączyłam ją z bluzką o czarnym kolorze, a do tego drobne dodatki oraz płaskie obuwie dla wygody.










bluzka/blouse - Reserved
spódnica/skirt - Stradivarius
torba/bag - H&M
buty/shoes -  H&M
okulary/sunglasses -  Reserved

4 komentarze :

  1. śliczny kolor ma ta spódniczka

    ______________
    a u mnie?
    must have sezonu w modzie

    OdpowiedzUsuń
  2. boska spódniczka <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna spódniczka i okulary :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw. :)
    Koszula bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń