expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 30 września 2014

Asos Petite Dress


Cześć ;) W dzisiejszym poście główną rolę odgrywa czerwień, która jest uwodzicielska, namiętna, pewna siebie i wytworna. Nie przepadam jakoś specjalnie za tym kolorem, ale sukienka, która wpadała ostatnio w moje ręce połączona z beżem zauroczyłam mnie. Zestawiona z ozdobnym naszyjnikiem, ciemnymi okularami i bordowymi trampkami stanowi super look.












sukienka/dress- Asos
naszyjnik/necklace- H&M
okulary/sunglasses-H&M
trampki/ sneakers-Allegro


6 komentarzy :

  1. Sama bym tego tak nie połączyła, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa sukienka, ale zmieniła bym buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie :) i ten naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny naszyjnik, ciekawa całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny oryginalny naszyjnik :)
    Ciekawa sukienka!
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :D
    Pozdrawia
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest! Jednak wydaje mi się, że trochę zbyt "wyjściowa" jak do trampek :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń